Skorzystaj z wartościowych szkoleń!
Asertywność w pracy zarządcy, czyli o tajnikach obsługi trudnego klienta.
Opis szkolenia
Trudny klient w codziennej pracy zarządcy nieruchomości lubi czasem się pojawić…
Ktoś powie: „Taki los zarządcy nieruchomości.”
Ktoś inny: „Taka praca!”
Odpowiem: „A gdyby tak odmienić ten los?”
To szkolenie przygotowane jest specjalnie z myślą o zarządcach nieruchomości i osadzone głęboko w codzienności firm zarządzających nieruchomościami!
Jest praktycznie i bardzo konkretnie:
- przedstawię “przeciwnika”
- nauczę technik obsługi trudnego klienta
- pokażę jakie działania pozwolą zaoszczędzić czas
- podpowiem jak komunikować się efektywnie
- wskażę czego nie robić w relacjach z trudnym klientem
- opowiem jak sobie radzić ze stresem
- wyjaśnię jak zredukować liczbę trudnych klientów do minimum
Najbliższe szkolenie w Krakowie 02.10.2024 – detale tutaj.
Chcesz zamówić to szkolenie dla Twojej firmy? Skontaktuj się!
Opis szkolenia
„Proszę nie mów mi o kolejnych zagrożeniach, mam ich już po dziurki w nosie!” – to zdanie, które usłyszałam od jednego z zarządców.
To fakt! W codziennej pracy zarządcy nieruchomości ilość problemów i potencjalnych konsekwencji potrafi przytłoczyć.
Tymczasem jest na to bardzo konkretne rozwiązanie.
Zachodzę w głowę jak to się stało, że zarządcy o zarządzaniu ryzykiem wiedzą nie wiele i w tym obszarze działają głównie intuicyjnie. Najwyższa pora to zmienić i łapać konkretną wiedzę! Można zarządzać nieruchomościami z lekkością!
Wiem o czym piszę, bo moment w którym zdobyłam wiedzę o zarządzaniu ryzykiem zmienił moją pracę w zarządzaniu nieruchomościami o 180 stopni. Poczułam się jakbym wsiadła do wygodnego Mercedesa, a porzuciła Fiata 126p.
Chcesz zamówić to szkolenie dla Twojej firmy? Skontaktuj się!
Efektywny zarządca
Opis szkolenia
To szkolenie pozwola odpowiedzieć na podstawowe pytania:
- Gdzie tracimy nie potrzebnie najwięcej energii w pracy i co można z tym zrobić?
- Jak wejść na wyższy poziom efektywności w codziennej pracy zarządcy nieruchomości?
Chcesz zamówić to szkolenie dla Twojej firmy? Skontaktuj się!
Bezbolesne zebranie wspólnoty mieszkaniowej
Opis szkolenia
Zebrania wspólnot potrafią mieć potencjał! Dostępna jest o nich głównie wiedza prawna, którą raczej większość zarządców ma opanowaną. I choć skóra jakby grubsza, to zdarzają się zebrania trudniejsze. Czy da się tych sytuacji jakoś unikną? Tak! Choć tego raczej Ci Twoja konkurencja nie podpowie. Ja dzielę się swoim wieloletnim doświadczeniem w tym zakresie.
To szkolenie to mieszanka wiedzy osadzonej głęboko w praktyce i realiach pracy zarządców nieruchomości:
- Usłyszysz jak dobrze się przygotować na TE zebrania.
- Poznasz typowe błędy bardzo często popełniane przez zarządców nieruchomości, które potrafią wywrócić nie jedno zebranie.
- Gdyby psycholog był zarządcą i rozumiał ten świat, to co by Ci w temacie prowadzenia zebrania poradził.
- Otrzymasz zbiór dobrych praktyk, dotyczących dotyczących organizacji zebrań.
- Dowiesz się, jak o siebie zadbać w czasie wytężonej pracy i ciągu zebrań.
Chcesz zamówić to szkolenie dla Twojej firmy? Skontaktuj się!
Remonty - jak nimi skutecznie zarządzać?
Opis szkolenia
Masz problemy z wykonawcami i mieszkańcami podczas remontów? Specjalnie dla Ciebie bezcenna i przetestowana wiedza.
Dla kogo?
Przeznaczone dla zarządców nieruchomości, administratorów, pracowników działów technicznych firm zarządzających nieruchomościami lub spółdzielni mieszkaniowych.
O czym?
- Jak układać remonty od A do Z, aby mieć mało kłopotów?
- Jak współpracować z wykonawcami, aby się nie denerwować?
- Jakie są typowe błędy w relacjach z właścicielami podczas remontów?
Co się zmieni po szkoleniu?
- Będziesz wiedzieć jak zrobić skuteczny plan remontu.
- Wykonawcy zaczną Cię słuchać.
- Twoje kłopoty z mieszkańcami mają szansę zniknąć.
- Zaczniesz odważniej podejmować decyzje.
Chcesz zamówić to szkolenie dla Twojej firmy? Skontaktuj się!
Jak zaczynać i kończyć projekty z sukcesem w zarządzaniu nieruchomościami?
Opis warsztatu
Warsztaty przygotowane są specjalnie z myślą o firmach zarządzających nieruchomościami w sektorze mieszkaniowym i są głęboko osadzone w codzienności tej branży. Przeznaczone są dla osób, które pracują przy organizacji różnych przedsięwzięć lub remontów. Będą więc odpowiednie dla zarządców nieruchomości, ich asystentów, pracowników działów technicznych i kadry menadżerskiej.
Celem warsztatów jest nauczenie:
- jak od A do Z organizować projekty, aby kończyły się sukcesem;
- jak unikać popełniania błędów już w fazie planowania;
- jak skutecznie zabezpieczyć możliwe ryzyka;
- na co szczególnie należy zwrócić uwagę, chcąc zakończyć projekt z sukcesem.
Podczas warsztatów pracuję z uczestnikami na konkretnych przykładach z życia firm zarządzających nieruchomościami np. przygotowanie remontu, zredagowanie treści uchwały dotyczącej modernizacji, przeniesienie altany śmietnikowej. Dokładnie analizujemy poszczególne fazy projektu oraz uczymy się definiować cele. Uczestnicy mają szansę doświadczyć praktycznych aspektów zarządzania projektami.
Na koniec uczestnicy nabywają wiedzę, co dokładnie należy zrobić i w jakiej kolejności, aby z sukcesem zrealizować nową inicjatywę w nieruchomości.
Chcesz zamówić to szkolenie dla Twojej firmy? Skontaktuj się!
ABC budownictwa dla zarządców nieruchomości
Opis szkolenia
Cele szkolenia:
- Przekazanie w przystępnej formie podstaw budownictwa dla osób, które nie mają wiedzy.
- Omówienie kluczowych obszarów technicznych, które sprawiają najwięcej problemów w pracy zarządcy w kluczu: problem – rozwiązanie.
Chcesz zamówić to szkolenie dla Twojej firmy? Skontaktuj się!
Chcesz zamówić szkolenie dla Twojej firmy? Skontaktuj się!
Poznaj opinie o szkoleniach
"Świetne szkolenie! Chyba pierwsze na którym nie patrzyłem na zegarek i nie myślałem ile jeszcze. Agnieszka Gędłek już po 5 minutach sprawia wrażenie jakbyśmy znali się od lat. Parafrazując znany cytat „złote, ale skromne”, to napisałbym „Profesjonalnie, ale na luzie”. Polecam wszystkim! "
Piotr Dutkiewicz, Status Nieruchomości Sp. z o.o.
"Solidna dawka wiedzy od Praktyka i spojrzenie na Zarządcę jako Project Managera.."
Agata Sołtysik, Integrum Management Sp. z o.o.
"Serdecznie dziękuję prowadzącej szkolenie Agnieszce Gędłek za holistyczne ujęcie asertywności, pełne wartościowych case’ów i ogromnej ilości przydatnych technik."
Oliwia Białończyk, RentMasters